Pages

Wednesday, February 27, 2013

Where you Put Your Hand Bag?

Masuk rumah je dimana anda landingkan segala bagai bag yang anda bawa?
Saya ada beberapa project sekerat jalan.
So xleh nak update lagi sebab nama pun sekerat jalan.
Buat malu je.

Ada beberapa perabot saya pindahkan.
Terutama rak ni saya dah pindah naik atas.
untuk tujuan ruang keluarga di tingkat atas.



Tapi issue sekarang saya dah xder tempat letak bag saya dan anak-anak.
Tempat surat pun xder lagi.
Tempat laptop pun guna coffee table je.

Buat sementara waktu saya ubah suai skit rak serbaguna 3 rak kepada 2 rak untuk memuatkan bag saya.
Bag anak-anak terus masuk bilik belakang.

Tapi tak cantik la.
Bestnya kalau boleh buat mudroom macam ni.

Banyak anak sok boleh la buat cam ni.

Sangat suke stail bench camni.

Lokasi strategik.
Sebelah tangga.
Kalau ruang bawak tangga saya camner nak buat?

Sekarang dah jadi "rumah Kaseh"


Pasal tempat laptop plak suka idea ni.

Tengah cari idea lagi ni.

No comments: