Pages

Thursday, May 27, 2010

Hasil Tenusu ku Da Berkurang

Hoooo.
Klu baca tajuk tu dulu kat SI.Com aku ignore je sbb aku pikir tak kan jadi kat aku.
Tapi Kasehku baru nak masuk 3 bulan aku da rasa kesannya.
Hoooo..
Kaseh perlukan 15 Oz 1 hari.
Tapi aku leh produce dlm 10 - 12 oz je 1 hari.
Asik korek stok je.
Da la nak bulan puasa ni.
Hohohoho.
Apa y aku perasan klu coti je malas nak pam.
Dan klu dulu sblum tido pam klu tak pam nnt bju basah.
Tapi bila da skip pam badan da stop produce susu so da kurang la.
Waaaa.
Sorry my body..
I nak kena tuning balik setting body ni.

Langkah pencegahan untuk mengelak masalah ini berterusan :
1. Pam setiap 1.5 - 2.00 jam sekali.
2. Pam waktu malam atau bila2 y sesuai.
3. Xder coti2 pam.
4. Say Nooo to ice.

Cayyyyokkkkkkk.
(Aduis!!! Nenen ku berdenyut2 ni nak tunggu turn nak masuk port. Da gap 2 jam ni)
Nak g pam dulu. Kita tengok hasilnyaaaa!!!!

1 comment:

Imaan09 said...

tq..ko mengingatkan aku pasal bulan Ramadhan y bakal menjelang..xpenah xperience lg ni..ingat nak 'blatih' posa laa sblm tiba ramadhan..
kihkih..