Pages

Thursday, February 21, 2013

Ke Laut

Bukan jadi nelayan.
Heeee.. Just otak tidak berfungsi dengan lancar.
Biasa la pompuan ada kadang-kadang nak ke laut kadang-kadang ke bulan ke matahari je belum pernah dengar.
Heeee..

Setelah hampir 2minggu dilambung ombak,
cuba berlabuh dan kembali ke aliran yang betul.
Huaaa.. ayat.. aku sorang je yang paham.

Rindu untuk fully operate.
Terutama ke dunia maya yang dicintai.
Dunia Home Organising.


Kalau tengok IHeart edisi bulan ni memang mengujakan.
Banyak cerita pasal Kitchen.
Terutama bahagian cutlery and pantry.
Ni yang menggigil nak ke dapur tengok apa yang boleh dicuit.

Kalau A Bowl of Lemon, edisi cleaning.
Setiap hari ada je tip-tip cleaning.

Organizing Made Fun pun da mula cerita basic of home organising.

Masa ke laut hari tu selalu cari idea apa yang sebenarnya boleh buat saya bersemangat.
Berforum harian dengan BFF dia suka tengok katalog Cosway.
Heee... Macam2.

Dalam tempoh tu saya pulak bertukar-tukar kopi.
maner tau suntikan caffein dapat menyemarakkan semangat saya.

Bukan lah takder semangat langsung.
Tapi lebih menghala ke pikir hari ni nak masak apa.
2-3 menjak ni semangat makan air tangan sendiri semakin menjadi-jadi walaupun tak sedap.
Heeee...

So di harap minggu baru nanti dapat memulihkan semangat saya.
Anyway next month Kaseh dan Awatif nak celebrate besday.
Da besar da anak-anak mama ni.

Ok lah.
Happy weekend readers.
(Sabtu ni keje..waaaaa..)


Cinta hati saya..



No comments: