Pages

Thursday, September 2, 2010

Award and Tag dr Ayu

Salah 1 blog wajib terjah ku telah mengetag sapa2 yang terjah blog dia.
Cik Ayu, kita amik eak.
Dan dengan gaya takder keje ku jawab tagnya.

1. Apa yang sedang bermain di fikiran sekarang?
Dok pikir pasal anak sorang kawan yang baru dilahirkan.
Doktor ckp anak dia ada SEPSIS.
Tapi tak xplain sepsis tu apa.
Ku tepon kawan ku merupakan srg doktor.
Sepsis tu merupakan penyakit yang disebabkan bila terlalu banyak mikro organisma dalam badan.
Bukan merupakan penyakit keturunan tau.
Ermmm.. Nak citer panjang sangat lak.
Hehehehehe..

2. Apakah nama samaran anda?
Banyak..Hehehehe
Lynd2310 - Banyak ID ku guna yang ni. 2310 tu besday ku 23 Oct
Lynd - Kebanyakkan mmg ni la.
Linda - Biasanya kawan2 kat opis panggil.
Lat - Singkatan bagi LALAT. Sbb ku ada tahi lalat kat dagu. Panggilan dari sek ren smpi Sek Menengah untuk budak laki je.
Siti - Bos tempat keje lama dan zaman kecik2 dulu bonda ku panggil bila nak marah aku.
Banyak sangat nak senaraikan sume.

3. Berikan 3 orang yang anda sayang
Kaseh Melissa Lyana - Anakanda terchenta
Mohd Ridho - Suami terchenta
Mak and Ayah

4. Panggilan untuk si dia
Aku / Ko / Wei - Masa berkawan
Abang - Dari couple sampai la skrg
Papa - Start dari pegnen sampai la skrg

5. Hadiah yang diimpikan oleh orang yang teristimewa
Nak bercuti ke Pulau Sipadan / Cameron Highland / Kota Kinabalu / Pulau Redang

6. Blog yang anda suka visit
Tak larat den nak listkan sume.
Tapi mostly den suke blog rakan seperjuangan dalam dunia penyusuan ibu.

7. Taggedkan kepada :
Malu la den nak tag orang. Sbb rumah kecik den ni tak ramai pelawat. So sapa sangat la den nak tag.
Tapi den cubo la.
Imaan09
Umialya
Kak Nur
Dan Sapo2 la yang melawat rumah kecik den ni.

3 comments:

ayu said...

anak kawan tu sakit apa ye...mmm, mcm2 penyakit skrg kan..

KasehKu said...

Orang panggil SEPSIS.
Jadi bila kuman banyak dalam badan.
Bleh terjadi banyak sbb.
Mungkin air ketuaban tercemar, keadaan masa bersalin dan ada kes sbb tak cukup bulan.
Kena bergantung dengan antibiotik.
Tu la. Banyak penyakit zmn skrg ni.

umialya said...

lynd
tk.. akak dah ambik

http://mimialya.blogspot.com/2010/09/award-dan-tag-dr-kasehku-hidupku-lynd.html