Pages

Thursday, September 2, 2010

Kaseh @ 6 Month





Anak Mama da 6 bulan
020310
6 bulan lepas time2 gini dalam kol 11.00 am ni mama tengah baring kat katil ospital.
Dok tengah layan contraction.
Jap lagi dalam kol 2.58 pm Kaseh "eweqqqq...eweqqqqq"
kuar da diaaaa.

Hari ni...?
Kaseh kat skool..
Mama kat opis..
Apa la Kaseh buat sekarang ni.
Alamakkk..
Terindu lak kat anak mama yang tomot2 tu.


6 bulan lepas Kaseh baru nak kuar.
Hari ni..?
Macam2 Kaseh da tau buat.
Dengan berbekalkan SUSU IBU milik Kaseh sepenuhnya.
Dari berat masa lahir 3.52 kg dan sekarang 6.58 kg.
Patut la tangan mama lenguh tokong Kaseh lama2.

Skrg Kaseh da sebok nak merangkak.
Pasisi da dapat.
Tapi melangkah je belum.


Percaya tak yang Kaseh da leh sebut "Mama"
Bila nampak je aku'
"Urmmmmmmm...Ma"
"Urmmmmmmmm...Ma..Ma"
Kadang2 kubiar je dia sebut lama2.
Hehehehehe.
Bila ku datang..
Dia buat sengeh besar..
Menyeringai kuar kusi.
Geraaaammm je.



Semalam papa cakap Kaseh da pandai cari botol susu sendiri.
Pastu baring nenen sendiri.
Mesti Kaseh pikir "Papa ni lambat la. Orang da lapar"

Solid Food?
Da start da skit2 kasi bubur kosong.
Pasni mama nak campur2 lak.

EBM Kaseh?
Langsai.
Sorry sayang.
2 hari lepas mama buka fridge.
Langsung takder.
Mama akan usahakan supaya Kaseh dapat hak Kaseh sampai Kaseh 2 tahun.

Selingan.
31 Aug hari tu genap 6 tahun mama n papa bercintan cintun.
6 tahun lepas kami ber2.
Tahun ni da ada orang ke-3.

Apa-apa pun kami bahagia dengan keluarga kecik kami.
Semoga kami sentiasa diberkati dan dikurniakan kebahagiaan sampai bila2.


3 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

comeklnye bb kaseh..geram auntie tgk..:-)

umialya said...

tomeeeynya Kaseh, cam mamanya jugak!!!!

ayu said...

comeynya baby kaseh ni....