Pages

Monday, March 21, 2011

Moral Down

Hari ni moral agak down.
Ntah la. Nak kata Monday blues, apa ke henya klu dok kat umah je.
Tapi mungkin jugak la.
2 hari ni En Suami ada.
Hari ni lak dok ber2 je ngan Kaseh.
Nak masak cam malas.
Takder mood.

Huuu.
Tapi malam tadi da tanya En Suami dia nak makan apa hari ni.
Dia kata nak makan ikan sealar goreng garing2 ngan sambal belacan ngan ulam petai.
Sebabnya 2 hari ni asik dok makan makanan xperimen.
Heeee.
Sabtu ku masak lontong.
Ni praktis sbb tahun ni ku rasa kat Kg ku so En Suami kata kena blajar masak,
sebab dia nak rasa masakan macam kat umah dia walaupun beraya di rumah ku.
Heeeee.
Tak po.
Den ikutkan.
Hasilnya lontong tu?
Still need to improve.

Ahad lak, masak kari ikan.
Ermmm...kurang lemak dan cair.
Ku mmg fail nak budget santan ni.
Lagi pun...ikan kerapu leh masak kari ke?
Ikan tu cam keras je.
Heee.

Huuuu...
Kembali ke moral down.
Ada la kejadian y membuatkan ku agak down.
Tapi tk per.
Ku bleh atasinya.
Nak cari suntikan kafein kot ni.
Huuu.
Okkk.
Bye..
Salam membebel.

2 comments:

Imaan09 said...

relek beb!
aku ni xdah smpi ke bumi dah down nye.. sbb laki xde seminggu,huwaa

umialya said...

xper Lynd, belajar pelan2.. maner tau suatu hari nnt bleh wat bz katering lak!!