Pages

Thursday, June 27, 2013

I Love My Work Place

Ingat tak saya pernah cerita pasal pokok sena di kawasan kilang tempat saya bekerja.
Boleh refer sini.

Another reason why i love my work place.
The tree around the factory.
Love love love it.
Tak tahu la orang lain perasan ke tak.

Pokok ni.

 Serius tak tahu nama pokok ni.



Ni Isnin 

Ni Rabu.


Daun yang kering semakin banyak.


Cantik sungguh.

Macam musim luruh kat luar negara.
Jerebu lagi la membuatkan gambar jadi real.
Agak-agak kalau saya dok kat bawah pokok tu sambil pakai baju tebal mesti orang ingat saya kat obersi.

Menambah lagi keindahan kilang ni.
Bunga melur


Bunga ros.



Pokok-pokok ni ada sepanjang jalan dari tempat parking kereta ke kantin.
So pagi-pagi memang best menikmati keindahan alam kilang ni.
Heeee.. tu untung datang keje awal.
Dapat berlenggang ke kantin sambil tengok keindahan alam.
(Heeee.. Agak-agak orang lain yang keje kat sini sependapat ngan aku x? Heeee.. ke aku sorang je yang rasa kilang ni indah?)

Agak-agak korang percaya tak yang ni adalah kawasan kilang saya?

8 comments:

Anna Da Lady said...

Lynd..memang cantik..jarang ada kwsn kilang ada kawasan landskap macam ni :)

Asma said...

Wah betullah macam autumn in my heart ;)

adianiez AIDA said...

ye ke gamba last sekali tu kat area kilang???! cantik sgt!!! bleh anta kat harian metro utk ucapan raya dari perantau hi hi hi...

Unknown said...

Anna Da Lady : Ada kot just org tak perasan keindahan sekeliling..

Unknown said...

Asma : Real kan? Tang jerebu tu lag dalam gambar namapk real..

Unknown said...

Aida : Heee.. Gambar last tu musim luruh kat Korea. Hoooo.. saja nak test org pcaya ke tak. So Aida mmg bijak..

Hahahaha.. Salam perantau kat orang kampung tapi org kampung pun naik heran..

Anonymous said...

Assalammu'alaikum,

Saya mohon maklumat dari bantuan sahabat sekelian sangat2, di mana kawasan yang ada pokok sena?

Aty Fared said...

Yer ar..mcm obersea jer..:)