Pages

Wednesday, June 26, 2013

Kaseh Nak Botak Macam Papa..

Hais.. Anak.. 
kalau gi mana-mana ramai yang akan tegur rambut Kaseh.
Kerinting dan Perang.

Pagi-pagi memang kepuasan hati mama kalau dapat mandikan dan toncet rambut Kaseh.
Kadang2 sudah jugak nak pujuk Kaseh toncet.
Dalam bag skolah mmg akan standby 1 plastik getah rambut.

Tapi weekend lepas.
Saya dok kat bawah dengan Awatif,
Kaseh n papa kat tingkat atas.

Then Kaseh turun cakap 
"Kaseh nak botak macam papa"

Selamat.
Diguntingnya rambut depan.
Memang la papa dia baru gondolkan kepala, tapi si anak ni pun.. 
Haissss..
My mistake jugak sebab letak gunting bersepah..



Esok pagi gi skolah cuba juga toncet.
Gini la rupanya.

Sudahnya malam papa potong jugak bahagian lain.
Dah habis rambut curly anak mama ni.

Yang senang nak mandikan dia pagi2 la.
Da tak payah toncet.


Moral of da story jangan lletak gunting sepah2 ye mama..

5 comments:

Fizah said...

adooiii laa anakkk...nk ketawa ke nak menangis emaknyaa ni..;p

adianiez AIDA said...

alamak aii sayang! bahaya nyer main gunting. tapi cute rambut pendek gitu...

Mama Lynd said...

Fizah : Sesak nafas di musim jerebu..

Mama Lynd said...

Aida : Tu la.. maknyer la yang letak gunting sepah2. Tak cute pun mmg kena potong jugak..

me.ronazil.ab said...

wahhh...leh jimat syampoo mama..hehehe