Pages

Friday, January 14, 2011

Alamax..!!! Tercicir...

Mood ku tercicir.
Ada orang nampak ?
Tolong carikan bleh?

Emosi agak tak stabil.
Padahal hari ni jumaat.
So patutnya kena Happy!!!!!

Waaaa.
PMS kah?
Setelah setahun tujuh bulan satu hari aku tak dikunjungi oleh mybest pren ni.
Akhirnya!!!
Dia menjenguk.
Mungkin jugak.

Mungkin jugak sebab aku dapat perutusan dari seseorang yang agak mengganggu emosi.
Mungkin jugak.

Mungkin jugak ku terlampau kenyang.
Mungkin jugak sebab suami ku kata dia kena keje sok.
Mungkin jugak aku blom call mak aku hari ni.
Mungkin jugak sebab ku belum mengepam untuk 2nd session hari ni.
Mungkin jugak aku rindi mak aku.

Sah.
Memang sah.
Aku PMS.
Apa tu PMS?
Sila rujuk N3 minah ni.
Aku nak suruh En Suami ku baca blog ni sebab sejak kami kawin,
dia tak pernah bertembung dengan "best pren" aku ni.

Oleh itu, abaikan N3 meraban aku ni.


No comments: