Pages

Saturday, January 1, 2011

Tak dapat Pikir Tajuk

Dalam keadaan menenangkan diri.
Banyak benda nak conteng kat sini tapi
sume benda tu cam berebut2 nak kuar dari jari ni.
Ya Allah..
Bawak bertenang ye cik lindot.
Ok. Ku listkan 1-1.

1. Mohon Maaf Seribu Kali Maaf.
Kepada pemenang untuk GA Follower 30, harap dimaafkan segala kesilapan sy.
Sy masih belum dapat menghantar hadiah atas sebab yang sangat tidak dapat dielakkan.
**Bukan tak dapat nk elak tapi ada je aral melintang pukang menghalang laluan ku menguruskan urusan penghantaran hadiah**
Ampun sangat2. Akan ku uruskan secepat mungkin.
Sekali lagi mintak maaf.

2. Selamat Tahun Baru 2011.
Selamat Tahun baru wahai kawan2.
semoga tahun baru ni akan membawa kehidupan kita ke arah kehidupan yang lebih baik.
Apa yang jadi tahun lepas biar la menjadi kenangan dan pengajaran dalam hidup kita.
Apa azam tahun baru anda?
Diharap berjaya untuk tahun ini.
I Love U All.

3. Rindu Bersiaran
Ku tersangat la rindu bersiaran.
Rinduuuu sanagt.
Dok kat rumah sangat tak berpeluang.
laptop En Suami bawak g keje, line sellow dan takder masa.
Hari berpeluang sebab sume orang da balik. Mak dan Nenek da balik kampung.
Kaseh dan En Suami tengah tido.
Line pun berkelip2 ni.
Huuuuhhh.
Tengah pikir option2 yang boleh menyelesaikan masalah ni.
Huuuuu.

4. Berdebar.
Ermmmm.. Selasa ni start keje balik.
Selama 3 minggu.
Pas tu?
Wahhh.
Berdebar.
Rancangan ada.
Nak menjalankannya tu yang berdebar.
Taktau apa rintangan yang bakal mendatang.

Huuuhh.
Ok la kawan2.
Rasanya sampai sini je kot.
Dok berdebar.
Berdebar tak tau bleh publish ke tak N3 ni.
Babai sume.
Jaga diri leklok dan SELAMAT TAHUN BARU.
lOVE u aLL.

2 comments:

umialya said...

Selamat tahun baru.. jgn dok fikir mslh byk sgt, hepikan diri, moga sukses selalu..

kena beli lappy sndiri kot!! he3

CHeeSYaNa said...

rindu nak baca entry mama kaseh ni.. pasal adiah tu, tak kesah pon.. :)