Pages

Saturday, August 11, 2012

3 Wish List

Assalamualaikum.
3 wish list.
Target ditunaikan dalam masa 5 tahun.
Kenapa 5 tahun?
Sebab modal yang besar.
So perlukan masa untuk kumpul duit.
Tapi sangat mengharap ketiga-tiga wish list ni dapat ditunaikan dalam masa 5 tahun ni.
Banyak lagi wish list kecil2.
Tapi 3 ni yang utama dari segi fokus kewangan.

Wish List 1
Cabinet Dapur


Fuhhh..
Memang mengidam.
Modal yang elok sikit mesti lebih dari 5 ribu.
Caiyok..!!

Wish List 2
Umrah
Niat.
Sebelum anak ke-3 saya nak tunaikan umrah dulu.
Sebab tunggu Awatif besar sikit maybe 2 tahun  untuk saya tinggalkan lbih kurang 2 minggu.
Sebab kalau saya mengandung dan dapat baby lagi saya kena tunggu my 3rd baby besar dulu baru saya boleh merancang lagi sekali.
So mungkin agak lama lg.
So target saya 2-3 tahun lagi.
Kumpul duit dulu.

Wish List 3
Pembedahan Lasik.
Saya nak bebas cermin mata.
Dengan teknologi moden sekarang saya boleh betulkan penlihatan saya.
Ada sebab kenapa jatuh no 3.
Sebab saya nak tunaikan umrah dulu sebab ada orang g sana dan berdoa untuk pulihkan penglihatan dan berjaya.
So harap disana nanti doa saya termakbul.

No comments: