Pages

Wednesday, November 14, 2012

Terima Kasih Ummi Linda

Assalamualaikum.
Jumaat lepas 9 November 2012 adalah
hari terakhir Ummi Linda kerja di nursery Kaseh.

Ummi ni sangat manjakan Kaseh.
Saya tak ingat sejak bila Ummi ni keje sini tapi dia mmg antara yang terawal.
Dapat tengok beza layanan Ummi Linda berbanding Ummi lain.
Saya tak maksudkan keistimewaan pada anak-anak sahaja.
Tapi mungkin pada kanak-kanak lain.
Tapi caranya lain.

Contoh, kalau Kaseh taknak jalan pagi2 bila pegi sekolah, 
Ummi Linda je yang sanggup angkat sampai tingkat atas.
Ummi lain just kejut samapi Kaseh bangun.

Kalau anak-anak tak sihat dia akan SMS minta kebenaran untuk urut.
Kadang2 bila saya ada masalah tentang nak tido kan Awatif pun saya sms dia malam2 tanya sebenarnya nak tido kan anak2 cmner sebenarnya.

Hanya dia yang sanggup datang lebih awal pada hari sabtu semata2 sbab saya kena hantar anak2 awal.

sebelum berenti hari tu Ummi Linda ada mintak gambar Awatif dan Kaseh.
So saya kasi la.
Rasa terkilan jugak la.
Risau pun ye jugak.
Sebab takut kaseh dapat rasakan perbezaan setelah Ummi Linda takder nanti.
Tapi mungkin tak sangat sebab kat sekolah buat turn by week Ummi mana yang jaga baby dan kanak-kanak lagi besar.

Ingat lagi ayat last Ummi Linda masa peluk cium Kaseh dalam kereta buat kali terakhir,
"Kaseh, Ummi nak cuti, kali ni Ummi cuti lama sangat"
Waaaa.. touching.
masa tu pun saya tak bleh ckp banyak2 sebab dapat tengok air mata Ummi Linda bergenang masa saya minta maaf dan ucapan terima kasih.

Dapat rasakan keikhlasan dia.




Terima kasih Ummi Linda.
Jasa Ummi takkan saya lupa.
Harap kita akan terus contact.
Saya juga akan ceritakan pasal Ummi bila Kaseh n Awatif besar nanti.

**Ummi berhenti sebab Ummi ada jaga baby sendiri (xsure nursery atau kat rumah)**



3 comments:

Imaan09 said...

lohaii sedehh..

JaSSNaNi said...

sedey plak entry kali ni.. :) ape pun semoga semua nya dapat yang terbaik :)

Unknown said...

Mams rasa tkesan anak2 xtau la.