Pages

Monday, March 11, 2013

Awatif 11 Bulan

Seperti biasa.
Lambat lagi update.


Kisah Awatif di 11 bulan.
Semakin aktif dan semakin ada akalnya.
Masih belum melangkah tapi sudah boleh berdiri lama.

1 hari kakak nursery tanya pasal Awatif samada ada kacau kakak Kaseh ke tak kat rumah.
Mak yang jujur ni bgtau la, mau taknya.
Tarik rambut n baju kakak.
Rebut apa yang ada ditangan Kakak.

Heee.. Ummi bagitau Awatif mmg da lasakkan anak org kat nursery.
Aduisss.. Lasak tol anak dara ni.


Tapi 1  hal yang Ummi2 nursery selalu sebut pasal Awatif ni adalah dia jenis tak kisah.
Kalau orang lain selepas je cuti weekend, hari isnin mesti meragam nak g skola (Tak payah jauh, Kaseh je pun)
Tapi Awatif, asal ummi hulur tangan mesti terkam je.
Pastu terus lentok buat gaya manja ngan ummi.
Kadang2 rasa macam nak amik balik Awatif, xjd g keje.
Heeee..

Gigi da cukup 2 atas- 2 bawah dan dalam minggu ni dah mula menggigit semasa menyusu.
Bisa woooooo..
Kalau bulan lepas saya sebut Awatif xpandai menyusu gaya bebas kan?
Lupakan.
Bulan ni dia da mula menyusu gaya tertonggeng.
Aduisss azab bila dia tarik sekali sambil menggigit.



Awatif ohhh Awatif..
Cepat la jalan, kakak xsabar nak ada geng main kejar2.


Anak-anak dalam jagaan papa semasa mama keje hari sabtu.
Susu time..

Apa kakak buatt dia nak buat.

Panjat tangga.

Dalam trolley

And even tunggang-langgangkan rumah. 
Awatif going to be 1.
Kejap je masa berlalu.

3 comments:

Imaan09 said...

makin ada iras muka kaseh dah awatif ni..

nazeef nazeem said...

salam..how time fliess..cepat je anak2 mmbesar kan.... follow me back ya

Anonymous said...

hmm..nape aku plak nampak dua beradik ni, macam bukan adik beradik? hehehehe....KAM