Pages

Tuesday, March 26, 2013

Cocoa Collegen Power Plus

Sambung product review yang minggu lepas.
Nak cepat2 clearkan destop dari gambar-gambar selepas update semua hutang entry.
(Anyway ada ke yang tunggu update review kecantikan dari orang yang tak cantik ni?... Abaikan.. Teruskan syok sendiri)

Last week saya update pasal

dan
(Sebenarnya 2 entry ni saya schedule terbalik.. hahahahakan diri sendiri)

Next is.. Makanan Tambahan.
Mau Kak Non ni tak terjebak.
Biasalah manusia ni tak pernah cukup dengan yang ada.
Jika dulu "Cukuplah sekadar wajahku ini xder jerawat. Tidak kepinta lebih dari itu"
Tapi bila dah xder jerawat "Kenapa muka aku tak glowing blink blink.. Wajah kusam"

Ikut trens yang tengah hot sekarang ni adalah Collegen.
Macam2 product ada cocok, minuman, krim dan powder.
Setelah dipertimbangkan dari segi budget dan komitmen makcik yang memang   angin "M..." selalu bertiup so ku pilih 



Collagen Power Plus Drink

Pasal benefit secara jualannya silalah tanya Pakcik Google sendiri.
Kat sini saya just bagi point kenapa saya pilih product ni.

1. Mesra Mama Lynd.
Heee.. Sebab ada kopi dan ada rasa coklat (Nama pun Cocoa)
Mostly product collagen drink ni dalam bentuk Soya which is makcik xberapa gemau.

2. Murah.
Paling murah saya dapat 3 kotak Rm 45 untuk bekalan 1 bulan.

3. Berkesan kah?
Kalau baca benefit / promosi mmg sume product cemerlang gemilang.
Biasalahkan.. Nak jual barang.
Antara benefitnya bukan sekadar untuk kulit wajah tapi untuk 1 badan.
Saya ada masalah kulit tapak kaki pecah.
Bukan tumit ye, kat tengah2 tapak kaki.
Saya perasan bila minum ni pecah tu dah kurang.
Bila saya stop hari tu selama 1 bulan kaki dah pecah balik.
That's why saya consume balik bulan ni.

Antara kesan lain pada saya adalah,
sistem "peperutan" saya berjalan lancar.
Tiap2 pagi saya akan mengeluarkan isi usus saya secara konsisten.
Dan mungkin dengan cara ini juga badan saya tak menyimpan toksin yang boleh memudaratkan kemulusan kulit ku.
Ingat dulu nurse tempat keje marah saya bila saya tahan pembuangan,
 sound direct punyer "Patut la muka jerawat rupanya suka simpan toksin dalam badan"
Hamik ko..

Keberkesanan lain, no comment sangat la sebab xdapat ukur.
Saya minum 1 cawan sebelum tido.

Kalau yang mampu beli lah yang harga ratus ratan tu.
Saya hanya mampu beli yang ni je.
Mana nak beli?
Boleh cari kat kedai2 jamu n barang kepeluan ibu bersalin tu.
Saya tak jual ye.

So any question?
Just email me to sitinorhas_linda@yahoo.com

No comments: