Pages

Thursday, April 18, 2013

Alhamdulillah... Saya Sibuk

Saya Sibuk.
Alhamdulillah.

1. Semakin berkatlah rezeki saya kerana masa saya digunakan sebaiknya untuk bekerja dan bukan buat keje lain yang tak sepatutnya.

2. Saya masih punyai pekerjaan.

Memang diselubungi kesibukan kerja.
Sampai tahap bangun kol 4.30 pagi nak siapkan report and presentation untuk    MD.
Housss..
Office hour sibuk dengan hal production.
Since dah tukar bos ni agak sibuk.
Bos baru belom kasi arahan tambahan tapi dia masih dalam transition period.
So banyak benda saya kena decide and buat sendiri.

Dengan masalah productivity and quality.
Gigih nak selesaikan
Wlaupun kompom bonus bulan 6 ni xder.. 
Ihikkss.. Bukan rezeki, makcik pernah rasa xder bonus langsung kat company lama.
Kat tempat sekarang at least 1 bulan mesti dapat nnt bulan 12.

2-3 hari ni asik balik ngam-ngam amik anak kol 6.30 ptg.
Balik ngan tangan macam ni.



Pakai glove tu boleh itam camtu jugak,
Hihihi.. pastu basuh beras.
memang gerenti bersih lah pastu.

Rehat pun kol 2 saya dah terpacak kat opis or machine balik.
Takper.
Rezeki lebih berkat.

So kepada pembeli storage EBM tu, sorry saya masih belum berkesempatan nak g post office.
Jumaat tengahari mungkin line clear.
Saya minta maaf.

Blogging and approve comment pun kat hp je,
sebab tu xreply comment kat blog.
Ni pun baru siap buat report.
Kol 8.30 jap lagi nak present kat Tom Boney.
(Wish me luck ya..)
Malam masa anak jaga mmg xbleh ngadap laptop.
Nak blogging petang sebelum amik anak pun dah asik balik lambat je.
Kesian tengok comment citer dapur saya tak berjawab.
Ok.
Pasni saya jawab.

Anyway.
Selamat bekerja dan semoga rezeki yang kita perolehi diberkati.

No comments: