Pages

Friday, December 3, 2010

Result "Follower 30"

Result da dapat!!!
Sori la kawan2.
Ku jenis tak sabar nak tunggu result.
Keputusan da ada.
Sebab syarat untuk 30 follower da ditepati.
So ku tak sabar nak announce pemenang.

Kategori 1. Pengkomen Pertama

2. Follower ke 30.


3. Lucky Draw 30.

Tahniah kepada pemenang.
Sila Emailkan Nama, Alamat dan No Tel ke
sitinorhas_linda@yahoo.com

Psst : Weekend ni ku g cari hadiah.
Dasat tol buat GA untuk 1 hari je.
Gelojoh tol Pn Lynda ni nak kasi hadiah kat orang.

5 comments:

umialya said...

sonoknye akak, lain kali boleh le wat lg.. hari ni wat GA, hari ni terus dpt result.. cepatnya n yg paling penting dpt adiah... kan Kasehkan!!! hu3..

Mieja@Amiizaa2001 said...

salamsss bunda linda:)

terkejutnya akak baca msg dapat lucky draw, maklumlah akak nie selalu msk contest mesti tak der'ong' hikhikhikhik....

nanti akak email addressnya
kat lin yer:)

tksh sekali lagi:)

CHeeSYaNa said...

Fuh Fuh Fuh.. Terkejut.. Seb bek tak kene heart attack... uhhuhuhuh.. I like~! Thanks!

KasehKu said...

Seronok tengok orang seronok.
Kepala berlegar2 memikirkan hadiah.
Da ada idea tapi belum g beli.
Sabar eak. Ku pun tak sabar nak g beli.
Semalam tak sempat sebab g kenduri kat seremban.

mimi said...

Yea dapat hadiah. Sob sob sob.. terharunyer..
nanti kite emel details ye. Thanks Pn Kaseh.
tetibe rasa sonok ade blog. huhu