Pages

Friday, November 12, 2010

Hati Berbunga


Wink..Wink.. Wink..
Hasil tenusu ku masa ku pam kol 10.00am td.

10 oz ye kawan2.
Setelah lama ku tak merasai saat2 begini.
"Apa makan?"
Tu antara soklan y ditanya.
Huhuhuhu.
Macam2 ku buat.
Power Pumping.
Pam sekerap 1.5 - 2 jam sekali.
Tak kisah la hasilnya 2 oz skli pun.
Dan..
1 lagi petua yang dikasi oleh Imaan09 yang agak tuuuttt.
Tanya dia sendiri.

Dan begitu la hasilnya.
Alhamdulillah.
Kuasa Allah.
Dia nak tengok macamana hambanya melalui ujian yang diberikan.
Apa yang kita buat.
Sapa lah kita tanpa ujian.
Permata hati mama.
Gaya Kaseh tido malam tadi.

Ni pagi tadi.
Nak g skool.
Papa cayang Kaseh pun Kaseh tak bangun.
Ngantuk sangat ke sayang.
Sekarang Kase da pandai pegang mama kuat2 masa Umi nak amik Kaseh kat skool.

Kalau mama balik keje, Kaseh nampak mama gate.
Kaseh hantuk2 kepala kat sliding door konon2 nak g tempat mama.
"Sayang mama, itu cermin. Kaseh leh nampak mama tapi Kaseh takleh lalu ikut situ"

Panjat tangga tu da jadi peberet Kaseh.
"Bahaya sayang"

Apa2 pun Kaseh permata hati mama.
Kaseh penyeri hidup mama.
Kaseh permata hati mama.
I Love You Sayang.








4 comments:

CHeeSYaNa said...

jeles giler dapat 10oz.. congrats!

Imaan09 said...

khohkhohkhohhhh!

ayu said...

congratssssssssss

nur said...

tahniah lynd... byk tu :)
yup, ujian tu lagi mematangkan kita :)