Pages

Wednesday, April 20, 2011

Iklan Kegemaran Kaseh

Kat umah ni mmg TV terpasang je.
So Kaseh memang membesar depan TV.
Tapi recently ku cam rasa Tv ni tak memberikan pehdah dan menyebabkan kerja banyak terabai.
**Da lari tajuk da**

Ok.
back to the track.
Ni antara iklan kegemaran Kaseh.
Kalau kuar je antara 3 iklan ni,
tengah nenen pun bleh toleh,
da nak tido pun bleh celik.
Iklan LifeBouy.
Lagunya yang memeng catcy.
Sambil tersengeh dan goyang2 badan Kaseh dengar.

Iklan Dutch Lady 5x DHA.
Lagu dia sebut Mama tu yang menarik.

Iklan Fernleaf.
Lagu "Ibu..Ibu..Engkau lah ratu hati ku.
Macam paham2 je maksud lagu ni.
Mama tunggu Kaseh nyanyikan lagu ni untuk mama 1 hari nanti.

satu lagi yang kaseh suke,
kalau perasan dulu TV3 kalau antara program,
ada iklan, xtau orang panggil apa, promo kot,
kan yang ada gambar ala2 bumi ngan kartun2 kat atas tu.
Yang tahun lepas tp tahun ni da lain.

Tapi kalau perasan, lagu iklan susu ni pandai menarik kanak-kanak.
janagn sok kaseh pandai mintak susu tu sudah.

1 comment:

nur said...

bila baca enrti ni, baru akak tersedar.. "dah lama rupanya tak tengok tv...", huhuhu

iklan fernleaf tu jer yg familiar