Pages

Thursday, January 19, 2012

Home Organizing - Look For Idea

Huis.. Serius.. Sindrom ni masih merebak lagi dalam diri.
Tapi as i mention before, it's more to mode cari idea.

Balik dari keje tadi teba2 je steriing kete terkona ke simpang Tesco.
Heeee..
Nak g MR DIY.
Kat sana dikatakan banyak barang storage yang menarik.
Memang pun.
Best jugak la kat situ, banyak barang.
Tapi dalam mode cari idea ku tak tergopoh gapah membeli.
Just tengok.. balik rumah cuba fikir kesesuaian.
**Ni mmg habit membeli aku, tengok - balik pikir - decide**
Sebabnya da beberapa kali ku rasa menyesal ngan apa yang aku beli bila aku balik.
So prinsip membeli aku, kalau balik rumah still teringatkan benda tu,
baru la ku g beli.

Tapi tersambar jugak la stationary organiser untuk meje kat opis.
Mmg dok cari pun ni.

So balik rumah.
Dok pikir apa barang ya aku belhe beli dan nak letak kat mana.
So still cari idea mode...

No comments: