Pages

Monday, March 5, 2012

Corat Coret Birthday Kaseh

Untuk birthday Kaseh yang ke-2 ada la buat sambutan skit.
Tapi kat nursery la.
Just a simple one je.
Kasi goody bag and potong kek je.


Ni 1 bakul goody bag.
Ada air kotak, jeli, wafer and apam polkadot.

Comel je.
Tempah siap da packing.
Siap leh pilih tema and letak gambar Kaseh lagi.
Tapi mama kasi tema Boboi sbb Kaseh ska nyanyi lagu Boboi and highlight more on watak Yaya.
Mama xletak gambar Kaseh sbb nnt org koyak2 nnt.
Heee..

Sampai je nursery tak sangka ummi buat preparation bukan main lagi.
Terharu + terharu jugak la.

Ni semasa bacaan doa.

Baca al-Fatihah, Asma Ul-Husna, Doa untuk Kaseh and Doa Makan.
Terima Kasih Ummi.

Pas je baca doa ada srg budak perempuan ni datang,
salam ngan Kaseh.
Dia cakap " Selamat ye Kaseh, terima kasih"
Bijak tol budak tu. Ada la kot dalam umur 5 tahun.
Comel je.

Pastu Acara nyanyi lagi besday.
Kaseh baru bangun tido so macam blur la.
Da lagu2 last baru dia nak gerak badan.
Ni Ummi Linda.
Ummi kesayangan Kaseh.

Acara suap2 kek lak.
Suap nenek.
Suap Mama.
Pastu makan-makan.
Da semua makan, antar pinggan g dapur, basuh tangan, pastu nyanyi time.

Macam-macam lagu.
Ada gak lagu y selama ni mama dengar Kaseh nyanyi tapi mama tak paham.
Sekarang ni mama da tau lagu apa.
Heeee.
Seronok temgok gelagat budak2 ni menari.
Komen bonda ku.
Nampak semua disiplin je.
Dengar cakap ummi.
Nampak kesian.

Ermmm.. betul gak.
Kalau kat rumah kita yang ikut kerenah anak-anak.

Apa-apa pun terima kasih ummi.
Kerana menjaga Kaseh selama 2 tahun ni.
Sambutan pun meriah je dan diluar jangkaan.
Terharu mama.
Pastu ada la potong kek dengan Arfan kat rumah nenek felda.
Sebab papa xjoin kat nursery so kita potong kek ngan papa kat rumah nenek.
Hadiah besday dari mama and papa.

Bukan main lagi dia.
Membelek basikal basikal baru dia.

Happy Birthday Kaseh.

Terima Kasih Ummi.
Terima Kasih Nenek.
Terima Kasih Semua..

3 comments:

kimberlycun said...

nak apom polkadot!!!!!!

Imaan09 said...

Polkadot ko tempah mana? Sodap x?

Mama Lynd said...

Lea : Rasa biasa2 je ada filling coklat. Jumpa kat tenet. Rm 2.00 1 paket.