Pages

Wednesday, July 14, 2010

Baru ku tahu

Ku tau puncanya kenapa mood ku menjauhkan diri.
Dia nak hirup udara segar.
Dok terkurung kat kilang ni bt dia tertekan.
Jap tadi da kuar g supplier bawak ada mamat Jepun ni.
Keje setel awal ku bawak mamat Jepun ni makan cendol ngan Laksa.
Makan kat lori depan Panasonic.
Klu sesapa tahu dorang letak kerusi je.
Mamat Jepun cakap "Malaysian Way"
Layanzzzzzz..
Perut da kenyang..
Tunggu time balik je..

4 comments:

umialya said...

mamat jepun reti ke mkn laksa?? hehe

Anna Da Lady said...

aa...Mama Kaseh..aku pun nak tanya benda yang sama..mamat jepun tu tau makan cendol n laksa ye..hehe..weh, aku tag ko untuk join contest..cuba tengok. http://annadalady.blogspot.com/2010/07/dinis-4th-giveaway.html

Imaan09 said...

duk ngan ko, mamat japan tu 'makan apa saje' laaaa..

KasehKu said...

Umialya : Suke btul dia mkn. Dia tya buat dr apa kuah tu sy ckp la isi ikan.

Kamala : Aku kasi cendol biasa dia nak cendol pulut sebab dia tgk aku punyer ada pulut. Hampeh tol.

Imaan09 : Apa ku kesah. Nak ikut aku kena ikut selera aku. Hehehehe. Skrg ni dia dok tya pasal durian lak. Hahahaha. Aku rasa klu mkn durian bawak ko mesti dia judge durian tu benda paling sedap sbb tengok xpressi muka ko.