Pages

Wednesday, July 14, 2010

Lai..Lai..Lai..Mari..Mari..

Mari..Mari..Mari..
Lai..Lai..Lai..
Ku Seru kau kembali..
Mari lah..
Kembali lah..
Usah kau jauh dari ku..
Aku memerlukan mu..
Tanpa mu hidupku..
.
.
.
Kosong
.
.
.
Tak bererti
.
.
.
Tunggang langgang
.
.
.
Tak sempurna
.
.
.
Tanpamu
.
.
.
Aku bukan aku
.
.
.
Ku seru semangat ku
Kembali lah
.
.
.
Datanglah kembali wahai mood
Yang ko g jauh2 tu nape?
Ko tinggal aku terkontang-kanting disini.
Nak buat keje pun susah.
Puas ku post mortem diriku.
Mane silap diri ku sampai ko pergi.
Datang lah kembali wahai mood.
Lai..Lai..Lai..

**Tahu kah anda.. Semasa anda menyusukan anak anda badan akan menghasilkan hormon penenang dan kegembiraan. So adakah aku perlu balik rumah untuk nenenkan permata hatiku**

3 comments:

ayu said...

hehe..ingatkan apa la benda nya yg lynd serukan ni...

btw, betul tu..ayu pun tak de mood nak bekerja ..

wpn tgh hadapi peak period yg terakhir ni, tp malassssssssnya nak buat kerja..hahaa..

umialya said...

sib baik le ari ni akak x ikut sekali x der mood, keje x cukup masa ada le..

KasehKu said...

Hehehehehe..
Ayu : Gaya macam baca mentera pun ada kan?
Umialya : Keje banyak mood takder tu tak baik untuk kesihatan. Sya seru mood akak bleh?