Pages

Thursday, May 10, 2012

Bersiap untuk Akikah Awatif

Agak eksited. Sebab dalam keadaan da sihat.
kalau dulu akikah kaseh tak berapa nak satabil lagi.
Penutup pantang hari ke 44 akan diadakan akikah awatif pada 12 may.

Buat kat rumah mertua ku.
Musnah impian nak bt kat rumah sendiri sbb tak dapat approval dr suami.
Serius saya kecewa.
Tapi sebagai isteri saya kena patuh.
Tapi saya mengaku yang saya menyimpan dendam.
1 hari nanti saya akan buat jugak kat rumah sendiri.
Anak ke-3.
Saya sudah banyak mengalah.
**Minta maaf mode dendam**

Ok back to mode eksited.
Tengah kemas barang nak balik kampung.
Bunyi macam jauh tp hari2 sy balik even dgn kain batik je.
Tapi almaklumlah anak 2 dan segala kelengkapan seperti pam dan EBM yang nak masuk bilik sewa.

Jumpa dimunggu depan.
Babai.
 

No comments: