Pages

Thursday, May 3, 2012

Saya Nak Kasi Free Set Bersalin Amway -- > Ditutup

TAWARAN SUDAH DITUTUP

Assalamualaikum.
Walaupun saya belum habis pantang.
(Hari ini hari ke 34)
Saya sudah tak berniat nak habiskan ada sedikit lagi barangan berpantang Amway.
Jangan salah sangka ye.
Bukan set penuh.
Tinggal sikit je lagi.
Tapi sah-sah la saya takkan guna da.
nak kasi kat kawan2 rasanya tiada yang tengah pegnen.
So ni kira rezeki pembaca blog ni la.
Tapi diharap digunakan untuk orang berpantang la.
Jangan lak buat koleksi dalam almari disebabkan barang free.




Yang tinggal :
Pilis - 6 Paket
Ubat Barut Perut - 5 Paket
Param - 6 Paket
 Nanti saya masukkan sekali buku panduan.

So kepada sesiapa yang sedang konsider nak beli set bersalin apa boleh juga jadikan pemberian saya ini sebagai trial pack.

Atau sesiapa y tak konfiden nak pantang dengan komitmennya boleh juga dijadikan pemberian saya ini sebagai set buat syarat je.
Kang beli set penuh mahal2 tak guna lak.

Siapa nak?
Angkat tangan.

Syarat-syaratnya?
Email je maklumat lengkap seperti nama, alamat dan no telifon ke

sitinorhas_linda@yahoo.com

Berserta slogan tidak lebih dari 2 patah perkataan.

Harga?
Freeeeeee / Percuma. 
Termasuk pos.

Siapa yang layak?
Siapa cepat dia dapat.

**Review set bersalin Amway ni? Nanti lah. Entry lain dilain waktu.**
**Email ye jangan tak email. Sapa cepat dia dapat**


1 comment:

Nurul Ain said...

alaa...
dah habis plak free gift ni..

huhuhuhu